יש כ"כ הרבה סוגי מנשאים! מה לבחור ??

הקפדה על מספר פרמטרים קבועים יכולה לעזור לכל הורה לבחור את המנשא המושלם עבור התינוק. הפרמטר הראשון הוא כמובן בטיחות. אין סיבה לבחור מנשא רק לפי מפרט טכני, מחיר או המלצות של חברים ובני משפחה. בראש סדר העדיפויות יש להציב את הנושא של הבטיחות הן עבור התינוק והן עבור הגב של ההורה. יש לזכור כי המנשא צפוי לשרת את ההורים לאורך חודשים ארוכים, גם בתוך הבית וגם בחוץ. מנשא בטיחותי הוא כזה שיציע עבור ההורים והתינוק את הפלטפורמה האידיאלית לאורך זמן וללא פשרות.

פרמטר שני בו ניתן להשתמש על מנת לבחור את המנשא המושלם לך ולתינוק הוא נוחות. אין להקל ראש בתחושת הנוחות שמעניק המנשא. כדאי לנסות את המנשא בחנות או באולם התצוגה, לקחת בחשבון את מבנה הגוף ולמדוד מספר דגמים. מנשא נוח משפר את איכות החיים של ההורים בצורה משמעותית. מנגד, מנשא לא אורטופדי שאינו מיוצר על פי תווי התקן המחמירים עלול להסב נזקים בלתי הפיכים לגב, לעצמות ולשרירים.


3 המנשאים שישנו את החיים שלכם ושל התינוק

להלן 3 מנשאים בולטים העונים על כל הפרמטרים ומעניקים ערך מוסף עבור ההורים והתינוק:


א. Suppori– זהו מנשא חדשני וקל במיוחד. היתרון שלו בא לידי ביטוי בתפעול נוח גם במהלך שימוש ממושך. המנשא מולבש על הגוף בתוך שניות, הוא נוח לקיפול וניתן לאחסן אותו גם בתוך תיקי יד סטנדרטיים. משקלו 80 גרם בלבד וזאת לעומת מנשאים אחרים בשוק שמשקלים גבוה ותר. המנשא עשוי בד אוורירי וכך הוא עוטף את התינוק תוך התאמה למזג האוויר הישראלי. המנשא בטיחותי, הוא מיוצר ביפן והוא מתאים לתינוקות שיושבים בעצמם ללא תמיכה עד משקל של 13 ק"ג.


ב. Side plus all mesh – הורים המחפשים אחר מנשא ורסטילי ימצאו את מבוקשים בדגמי Side plus all mesh. זהו מנשא לתינוק 3 מצבים באחד עשוי חומר מאוורר, נושם ותומך. המנשא בטיחותי מאוד והוא מלווה בהמלצות לגילאים שונים. תינוק מגיל 10 ימים יכול לשבת במנשא בתנוחת "ערסול", בעוד תינוק שעובר את השלב של זקיפת ראש ועד גיל 24 חודשים יכול לשבת בתנוחת "פנים אל פנים". מגיל 4 חודשים ועד גיל 3 שנים או 15 ק"ג ניתן לנצל את היתרונות של המנשא גם לצורך תנוחת נשיאה על הגב. זהו מנשא החוסך בהוצאות עבור ההורים והיתרון שלו הוא גמישות מלאה והתאמה לצרכי התינוק בכל רגע נתון.


ג. Waist carry – הדור הבא של המנשאים מופיע בדמות מוצר קל להלבשה שאפילו לא דורש אביזרים והתאמה. הנשיאה באמצעות Waist carry מפחיתה את הנטל מהמותניים ואת המשקל מהכתפיים. המנשא מומלץ על ידי רופאי משפחה, מומחים ואורטופדים והוא מתאים לגברים ונשים בכל הגילאים. העיצוב הנפלא של המנשא לא בא על חשבון מראה מזמין ופונקציונאליות מלאה. הוא קל לניקוי ולתחזוקה, מגיע בספקטרום רחב של צבעים והוא מתאים לתינוקות מגיל 4 חודשים ומשקל 7 ק"ג עד גיל 3 ומשקל של 13 ק"ג. היתרונות שלו לעומת מנשאים אחרים הם נוחות אופטימאלית והעובדה שהוא קל מאוד להלבשה.


לסיכום, הורים לא צריכים לסבול כאשר הם יוצאים עם התינוק לטיול מחוץ לבית. המנשאים העומדים לרשותכם כיום מציבים רף גבוה מאוד של סטנדרטים ופרמטרים. נצלו את הסטנדרטים הללו ובחרו מנשא המתאים למבנה הגוף שלכם, לגיל התינוק ולאופי השימוש הצפוי.

 

חברת "יוקה בייבי" עומדת לרשותכם! כנסו ובחרו את המנשא המנצח שלכם והמוצר- בדרך אליכם!

  • aden & anais
  • Lucky
  • Zhaos
  • Proby
loading