אוכל לתינוק הרגלי אכילה לתינוק ולפעוט - יוקה בייבי מוצרי תינוקות

הרגלי אכילה לתינוק ולפעוט

חדשות ועדכונים

הירשמו לניוזלטר שלנו

הרגלי אכילה לתינוק ולפעוט

הרגלי אכילה לתינוק ולפעוט

תהליך הגדילה של התינוק שלנו הוא אחד מהתהליכים המדהימים ביותר. דבר זה חל גם על כל הקשור אל הרגלי האכילה שלו. אם עד גיל שנה ניתן להושיב אותם על כסא אוכל לתינוק ולדעת כי הם יתעסקו במזון שלפניהם, בגיל שנה כל הקשור אל הרגלי אכילה הופך להיות מורכב וקשה יותר.

עד גיל שנה

עד גיל שנה יש לקחת בחשבון כי התינוק יינק או שתצטרכו לתת לו פורמולה מזינה בבקבוק. עיקר הפעילות של תינוק אשר מגיע מבית החולים היא שינה ואוכל. כאשר מדובר על אוכל חשוב מאוד להכין את עצמכם מראש ולרכוש סינר אוכל אשר יבטיח לכם כי כל הבגדים של התינוק לא יוכתמו בכתמי אוכל מכוערים וכן מגן פליטה. קחו לתשומת לבכם כי כיום ניתן לקנות סינר שמשמש גם כמגן פליטה. ההמלצה היא תמיד לוודא כי אלו עשויים מבד מאה אחוזי כותנה ומאפשרים ניקוי מהיר וקל.

הפעוט שלנו בן שנה

מגיל שנה ניתן יהיה לראות כי הילד אשר למד כי הוא כבר מסוגל ללכת, לשבת ולעשות מגוון פעולות שונות לא יהיה טולרנטי במיוחד בכל הקשור אל ישיבה בשקט ואכילה של סוגי מזונות שונים. פעמים רבות הוא יאבד את הסבלנות מהר מאוד, דבר אשר יאלץ אתכם להושיב אותו על כסא התינוק מדי כמה שעות על מנת לנסות להאכיל אותו. בנוסף, מגיל זה התינוק כבר מתחיל באחיזת הפינצטה שלו, דבר אשר בא לידי ביטוי על ידי אחיזה עקשנית בסוגי מזונות שונים ללא הרצון להרפות מהם, לכן יש לוודא כי אתם קוני סינר תינוק גדול המכסה את כל השטח העליון של גוף התינוק. בנוסף, קנו כפית פלסטיק גדולה אותה יוכל הילד לאחוז וכן כוס מים/בקבוק עם ידית מיוחדת, שכן בשלב זה חייבים להתחיל ולהקנות לתינוק הרגלי שתייה לפני או בעת ארוחה.

אוכלים חכם- נקודות חכמות ליישום

  • טבילות- כיוון שתינוקות בני שנה ומעלה מגלים סקרנות בלתי נדלית ואוהבים לטבול כל דבר באוכל, ההמלצה היא לקנות צלחות פלסטיק מיוחדות ולהכין מטבלים רבים של ירקות. בצורה זו תקנו לילדיכם הרגלי תזונה נכונים כבר מגיל צעיר.
  • מנות קטנות- כיום ניתן לקנות ירקות ננסיים אשר עטופים במיוחד ולתת לילד להשיל את העטיפה ולאכול את הירקות הצבעוניים והאטרקטיביים כנשנושים במקום במבה ומאכלים אחרים אשר אינם מוגדרים כשיא הבריאות.
  • אוכלים לבד- קחו לתשומת לבכם כי הילדים מגיל שנה מתעקשים פעמים רבות לאכול לבד, לשם כך חשוב מאוד לקנות כפיות מפלסטיק וכלי אוכל בטיחותיים אשר יבטיחו לכם כי לא משנה כיצד הילד יהפוך אותם או יזרוק אותם, אף אחד לא יפגע.
  • aden & anais
  • Lucky
  • Zhaos
  • Proby
loading